2 dagar

Shit nu är det bara två dagar kvar!! På torsdag lämnar jag Sverige. Allt känns bara sjukt konstigt... Jag har tänkt på USA minst en gång varje dag i ett helt år nu. Därför har jag på något sätt vant mig vid tanken och därför känns det konstigt. Jag är inte alls särskilt nervös. När jag fick det första mailet av min värdmamma kändes det som det var hur lång tid som helst kvar. Men nu sitter jag här helt plötsligt men packning över hela golvet. Jag kan inte fatta det.
.
Nu har jag faktiskt väldigt blandade känslor. Ena stunden känns allt hur bra som helst och jag längtar väldigt mycket. Men i nästa sekund ändras allt och jag vill inte lämna vardagen här hemma. Självklart känns det allt som allt hur jäkla bra som helst! :D Jag skulle aldrig någonsin överväga att stanna hemma.
.
Idag chillar jag mest hemma. Har varit hos frisören och sedan ännu en gång på banken. Har också målat mina naglar och käkat prinsessbakelse för sista gången på väldigt länge. Ska nog packa i lite saker i resväskan nu..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0