Förberedelser

Tänkte visa lite bilder på vad jag håller på med om dagarna. Av YFU har vi fått en miljon papper och häften med information så huvudet håller på att sprängas. Orkar bara inte gå igenom allt! Jag känner att om jag bara tänker med huvudet så löser sig allt. Jag behöver tex inte få reda på att jag inte bör tappa bort mitt pass för det kan jag nog komma på själv... Nästan allt pappersarbete är klart nu i alla fall så det känns skönt. Har bara en lista på 1000 saker som jag ska fixa. Bla kopiera massa papper som mina föräldrar ska ha hemma och som jag behöver kopia på. Ska också köpa massa saker innan jag åker och shit vad det är mycket... Blir inte avskräckta av detta bara! Så farligt är det inte och eftersom jag får ett helt år i USA gör det inget om jag behöver fylla i lite papper innan.På bilderna är det då mappen med alla papper och en del listan med alla saker jag ska fixa. Pärmen med alla papper (ser tunnare ut på bilden) En del av listan med allt jag ska fixa inom två veckor

Kommentarer
Postat av: sofia

Haha oj jag som trodde min lista var lång ;)

2010-08-11 @ 22:34:22
URL: http://sofiamichigan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0