God morgon

God morgon världen. Vaknade för ungefär en timme sedan, 5.30 här i USA, 11.30 i Sverige. Det tycker jag faktiskt är väldigt bra jobbat av mig. Men med tanke på att jag var uppe nästan ett dygn i sträck så är det kanske inte så konstigt. Jag tror någon annan i familjen är uppe nu också, men jag ligget kvar och drar mig lite ;). Vid 7.45-tiden ska vi till skolan och registrera mig och få mitt schema. Sen tror jag vi skulle handla lite frukost och äta den innan vi åker. Jag tror vi skulle sova hos någon de kände i Chicago i natt så vi åker inte hela vägen till Minnesota idag.
.
Jag glömde ju skriva om maten till dig Cecilia hehe. På planen var det typisk flygplansmat, en torr macka och pasta. Fast pasta var faktiskt ganska god. Vi fick en pizza-macka och glass också. Och det kan man ju inte klaga på. När jag var framme här åt vi sallad på en pizzeria. Japp, det är maten jag har ätit hittills. Idag blir det bagels till frukost.

Kommentarer
Postat av: Olivia A.

frida, ät american pancakes med jäkla massa sirap för mig, TAAACK och hej! :)

2010-08-27 @ 17:02:43
Postat av: kossan

frida, vad är din adress i usa ? jag måste skicka "nånting" til dig :) du kommer att gilla det!

2010-08-27 @ 17:38:28
Postat av: maarrceeel

meeen jag bor ju vid chicago !

2010-09-01 @ 02:26:15
Postat av: Jonatan

sv: NEHE?!:O COOLISH, du skulle ha provat Deep Fried Snickers!!! Så sjukt sjukt sjukt gott!!!!!

2010-09-06 @ 02:44:42
URL: http://www,jonatantantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0