Banquet!

The banquet was awesoome! Jag kan inte förklara hur mycket golfen har betytt för mig! Detta är något jag kommer komma ihåg hela livet.
.
Banketten var jätterolig. Coach Barret sa både underbara och hysteriskt roliga saker, och saker som fick honom att gråta. Golflaget detta året har betytt väldigt mycket för honom också...
.
Idag har humöret gått upp och ner. Ena stunden är jag sönderstressad och gråter för att det känns som jag inte kommer klara skolan. Nästa sekund känns det okej. Det är väldigt frustrerande att känna så och inte kunna göra något åt det!!! Snart får min hjärta ta och skärpa sig!!!
Har två(3-har redan gjort ett) test denna veckan så det är det som har gjort mig stressad. Men jag vet att betyget inte spelar någon roll men det är så extremt svårt att inte tänka på det. När man är van att göra sitt bästa och vara en av de bättre i klassen är det svårt att acceptera att inte vara en av de bästa och inte förstå allt. Som sagt, skärpning Frida! Jag vet att jag kommer sakna allt, inklusive skolan, när jag kommer hem till Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0