Homecoming

Soo, homecoming... Det var kuullligt!! Men man kan väl säga att americanare have a funny way of "dancing"... Ganska sjukt, och det kan väl alla som har varit på en amerikansk homecomning hålla med mig om. Men middagen var trevligt liksom my date. Efter dansen åkte vi hem och såg en film vilket var mysigt. Somnade dock hehe. Det har blivit en vana här eftersom jag alltid är väldigt trött.
.
Idag åkte vi till golfbanan kl 12. Började spela 2 och det var sviiiinkallt. Var inte riktigt förberedd på det och fast jag hade mössa och vantar var det kallt! Vädret här ändras verkligen mycket från dag till dag. Coach sa i början att bara 5 av 8 spelare skulle få spela på torsdag i Regionals så jag var faktiskt nervös när jag spelade. Jag känner att jag är nummer 6 i laget.Trodde ärligt talat inte att jag skulle bli en av dom eftersom jag är ny och min puttning har inte funkat så bra denna veckan. Men jag fick ett sms senare där han skrev att jag får spela :D HAPPY!
.
Efter golfen idag har jag gjort lite läxa och tittat på film. Nu ska jag sooooova :) Här är bilder från Homecoming. Killarna är Iiro från Finland, Alex Staceys pojkvän, Chris min date. Tjejerna: Haley min syster, Stacey, Jag :) Jag gillade verkligen min klänning.. (Innan middagen spelade vi pinball på maskinerna i vår källare)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din date är ju söööööööööööööööt :D moahaha /S

2010-10-04 @ 18:14:49
Postat av: Astrid

Hej!

har kollat runt lite på homecoming klänningar. Älskade din! Är den köpt i usa i så fall vad heter affären? :)

2010-10-10 @ 06:38:40
URL: http://astriids.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0