Måndagen den 11 October

Hej hopp, hade lust för en liten kvällsuppdatering :)
.
Jag tror inte jag har haft så här lite läxa sedan jag började skolan som jag har idag! Dock har jag tänkt göra lite av det som är till onsdag. Känns bra att vara lite före i och med att jag missar fredag då vi spelar golf.
.
Golfbanor jag har spelat på för er som är intresserade:
Wabeek - hemmabana som anses ganska svår. Går ganska mycket upp och ner.
Devil's ridge - här spelade vi regionals och det anses vara en väldigt svår bana. Vissa tjejer spelade långt ifrån vad de brukar. Hål 10 är dogleg vänster och svängen är en ca 10 meter hög kulle. Tät skog på båda sidor...
I helgen ska vi spela på banor vid Michigan State University. Tror de heter Forest Akers
Har också spelat på Farmington Hills, West Bloomfield och Kensington
.
Allt för mig ikväll :)
.
Ena bilden är från i helgen, den andra tog jag för en halvtimme sedan. Det är egentligen inte så mörkt men bilden blir konstig med blixt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0