Fredag

Denna veckan har varit lite upp och ner så har inte hunnit eller haft lust att blogga...
.
Skolan är okej men jag känner att spanskan är för svår. Det är inte lätt när jag har svenska i huvudet, försöker prata engelska hela tiden och ovanpå det prata spanska. Hoppas verkligen att jag antingen kan byta till en lättare spanska eller skippa det helt. Annars får jag bara försöka hänga med så gott jag kan.
Jag blir sur på mig själv ibland. Jag blir deppig för ingenting och det är irriterande. Jag måste sluta stressa!!! Försöka ta det lugnt!!
.
En positiv sak hände dock denna veckan. Jag kom med i golflaget! :D Var på träning i onsdags och skulle egentligen spelat i torsdags men det ösregnade och jag var tvungen att göra en läkarundersökning innan jag kunde få spela.
.
Här är badkaret efter vi hade badat marsvinen..., Mary och Savvy, jag innan baseballmatchen.

Kommentarer
Postat av: Henrik eller MIni ;)

Frida du får inte sluta blogga! Vi saknar dig här hemma och i alla fall jag vill höra om hur du har det! :) det verkar som att du har det bra och det är ju bra :P. skippa inte spanskan du fixar det sen kan du vara kick-ass när du kommer hem till michelles lektioner ;). kram :)

2010-09-19 @ 20:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0