Golf golf golf

Denna helgen har varit nice!!! hehe.. Hittills i alla fall, nu har jag skolångest.
.
I fredags direkt efter skolan åkte vi till en stad som ligger på gränsen till Ohio. Jag tror golfbanan ligger i Michigan medan hotellet vi bodde på ligger i Ohio. I alla fall, vi spelade 7 hål när vi kom fram. Sen åkte vi och åt pizza och glass. På kvällen innan vi gick och lade oss badade 4 i laget utan att coach visste det hihi.
På lördagen var det uppstigning 6.30 för att vara på banan 7.45. Vi började spela 8.30. I början var det svinkallt och jag hade inga långa byxor. Men det blev lite bättre efter ett tag. Jag spelade bra och fast jag var rankad 6a i laget för att inte känna press  fick jag den 4e bästa scoren :D. Mycket nöjd! Vi kom 10 av 19 vilket coach var nöjd med så det var bra. Denna veckan blir det spel nästa varje dag så det är intensivt. Men det får mig att slappna av lite och tänka på något annat än skolan så det är bra. VI hoppas att vi kan nå State finals vilket såklart hade varit superkul!! Det är underbart att vara med i Andover Girls Golf!
Här är laget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0