Måndag

Måndag kväll. Har gjort läxor och kollat på film. Nu ska jag lägga mig och läsa ett häfte till Photo imorgon. Jag vet inte om vi ska ha ett test imorgon, men jag kan nästan allt redan så det spelar inte så stor roll om jag pluggar mycket eller inte.
.
Skolan är bättre och lättare nu. Idag var det första dagen jag hade Graphic Design och Art Explorations och båda var kul. I GD satt vi vid datorer och provade olika stilar på texter så det var ganska långtråkigt och lätt. Men bättre är Phsych i alla fall...I  Art Explorations skulle vi rita av olika detaljer. Läraren delade ut ett papper med olika läxor vi kommer ha och läxorna är i princip: rita detta, rita det.. Så det kommer nog bli kul.
.
Base ball matchen igår var jätterolig!! Liiiite segt med 2,5 timmars match men det var kul. Vi fick gratis mat och dricka genom Steves job. Extra roligt blev det när Detroit gjorde en homerun i slutet och vann!! :D
.
Denna veckan händer inget annat speciellt än golfträningen på onsdag och YFU-mötet på lördag.
.
God natt

Kommentarer
Postat av: Katrin

Ha ett fantastiskt år i Michigan! Så bra med bloggen, för då håller du svenskan igång också. Kul läsning, Frida!



Många lycka till-hälsningar

från Katrin

2010-09-17 @ 18:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0