Skoldan nr 2

Idag kändes det kanske lite bättre. Förhoppningsvis kan jag byta Calc -> Pre Calc (det var det jag ville ha och jag vet inte varför jag inte fick det..) och AP Phsychology till något annat. Jag ville egentligen ha Aerobics istället för AP Phsych, men det gick inte den timmen. Hoppas jag kan få något annat för Phych är verkligen för svårt. AP classes är svårare på något sätt och jag har aldrig haft psykologi innan så det är inte så lätt. På lunchen kom en tjej och satte sig med mig idag så det var väl nice. Och jag lyckades öppna mitt skåp.
Imorgon är vi lediga eftersom det är judisk holiday så det är riktigt chill. Ska försöka läsa en del i en bok som vi tydligen skulle ha läst under sommaren, men den hade jag inte fått. Det är typ test på den boken nästa fredag men jag tror inte att jag behöver göra det. Jag behöver i alla fall inte läsa alla 350 sidorna tror jag.
På fredag är det even day vilket innebär att jag har 2nd hour, Seminar, 4th hour, B-lunch, 6th Hour. Och klasserna är Food, Photo och American studies (U.S. history) så dagen är inte så jobbig.
.
Good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0