YFU + Greenfield Village

Heeeeeeeeeeeeeeej!
Ligger nu och slappar vid datorn efter en händelserik helg. Hela dagen igår var jag på YFU-möte och middag efter det. Väldigt kul att träffa andra utbytesstudenter och lära sig lite. Vi snackade i några timmar i grupper, åt lunch och kl 5 åt vi med föräldrarna. Vi är väääldigt många utbytesstudenter i området så med alla föräldrar var vi många. Men det var roligt och mysigt och vädret blev bättre framåt eftermiddagen. På kvällen tog vi det bara lugnt hemma.
.
Idag har vi varit i något som heter Greenfield Village. Det är en by med hus från 1700-1900 ungefär. Bland annat finns kända människor som Edisons hus där (de har flyttat dit hus från hela USA). Mycket trevligt! Efter det åkte vi och åt på Coney Island men jag var så mätt så jag tog bara lite fries. Nu ska jag göra lite matte och sen sova. Imorgon är det en stor dag - första golfrundan med laget!
.
Igår åt jag prinsessbakelse och chokladbollar från IKEA!! :D

Kommentarer
Postat av: Marius Kvernhaugen

Hei! Kjempegøy å møte deg, også finne deg på Coney Island! Haha^^

2010-09-21 @ 04:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0