Sista dagen

Så har sista dagen kommit. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag har såklart haft ett underbart år. Det blev inte alls som jag hade tänkt mig, svårare faktiskt. Det har gått väldigt mycket upp och ner. Längtade hem mycket mer än vad jag trodde jag skulle göra. Man kan säkert säga att det har varit det mest händelserika och nog roligaste året i mitt liv. Men jag är redo att åka hem nu. Ett skolår är lagom. Det kommer vara väldigt sorgligt imorgon när jag ska säga hejdå till familjen, men det ska bli himla kul att se min familj hemma och kompisarna igen.
Kan nog inte förklara hur det är att vara utbytesstudent i ett annat land. Man måste uppleva det själv.
Jag vet inte vad jag har lärt mig. Det kommer nog visa sig mer till hösten när jag ska tillbaka till vardagen. Tror i alla fall att jag är mer självständig nu. Jag tror också att jag känner mig själv bättre. Vet hur jag fungerar. Det är svårt att förklara.
.
Nu ska vi snart iväg och se premiären av Harry Potter(jag vet vi är 2 dagar sena här i staterna). Sen blir det sova i ett par timmar och imorgon ska jag bara städa mitt rum och sen bär det av mot flygplatsen. Kan inte fatta att denna dagen har kommit. Kändes som året aldrig skulle ta slut. Men jag är definitivt redo!

Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

elin skriver: På fredag ska jag köpa min första systemkamera!!Så, behöver lite hjälp här!! Har ni någon systemkamera? Canon eller Nikon? Vilken är bäst?:) Tack i förhand<3



http://systrarnabackstrom.blogg.se/2011/july/elin-vilken-systemkamera.html#trackback

2011-07-20 @ 22:30:26
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0