Prom!

Igår var det dagen vi hade väntat på. PROM! På min skola har de flesta tjejerna kort klänning så det en sedan jag hade letat efter. Hittade en som var lång och kort (??) så jag tyckte det var perfekt. Håret och sminket fixades hemma i mitt rum.
Jag kände de flesta i gruppen jag gick med. En av tjejerna är en av mina bästa vänner här, Rachel.
Vi tog de obligatoriska bilderna utanför huset innan vi hoppade in i limmon och åkte in till Detroit. Prom var på ett ställe som ligger vid floden. Det var fint dekorerat och maten var brao. Allt som allt var det en rolig kväll. Det var ungefär som en vanlig skoldans för Senior fast med mat och fina dekorationer.
Idag regnar det som tusan så det blir göra ingeting idag innan vi har konsert med bandet på skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0