St Mary's Fair

Idag hade vi över 30 grader och strålande sol här! Och fuktigt dess utom. Vädret är konstigt här. Ena dagen kan det vara 16 grader och kallt regn och nästa är det 30 och sol. Hoppas vi får mycket av det sistnämnda i alla fall.
.
Idag (var ledig p.g.a. memorial day) åkte jag, Hanna och ett par av hennes kompisar till en fair. Det är som en liten marknad/festival. Som Minnesota State Fair som jag var på i somras fast mycket mindre. Vi åkte karuseller och hade kuligt. Hanna vann en guldfisk (som hon döpte till Charles) och jag skrattade så jag dog. Nu har vi 4 husdjur :D ska åka och köpa en skål till den imorgon.
.
Vi och guldfisken Charles in en plastpåse
Jag och Hanna i en barnkarusell

Bild tagen från pariserhjul över en del av stället

På vägen hem - Orchard Lake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0