Onsdagen den 13 oktober

Heeeeeejjj,
Dagen idag började med Graphic Design där vi hade critique. Det går ut på att man visar allas bilder för varandra och man får sedan positiv och konstruktiv kritik. Gick bra.
I Art Explorations gjorde jag klart en palett med färger så jag vet hut jag ska blanda när vi ska börja måla på riktigt... Fick också reda på att jag hade fått 98/100 på min detalj teckning :D
I engelska hade  vi först ett test på boken som vi läser. Har haft test varje lektion nu i 1,5 vecka. Sedan svarade vi på frågor om boken och presenterade för klassen.
I photo gick vi igenom frågor till ett test som vi ska har på tisdag. Sedan hade vi ingeting att göra de sista 40 minuterna så folk satt och gjorde ingenting eller pluggade till provet. Jag gick till min councelor och pratade om ett projekt som jag inte behöver göra eftersom jag är 2 år äldre än alla andra i min årskurs. Pratade också om schemat för nästa termin, det kommer nog ändras men just nu ser det ut som jag kommer ha foods, jewelery och ceramics :D (bla)
.
Efter skolan åkte jag till driving rangen där vi skulle ta bilder och träna. Vi tog bilder men det regnade så mycket att vi inte kunde träna mer än 10 minuter. Efter golfen åkte vi hem till Elana och åt, mycket myyyyyzigt. Nu har jag börjat med min matteläxa men den är verkligen inte lätt så jag ska vänta tills Steve kommer hem så han kan hjälpa mig.
.
IMORGON ÅKER VI TILL STATES :D :D
.
Här är en bild från sommaren 2010 som jag saknar så otroligt mycket...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0