Board meeting och Harry Potter

Kommer knappt ihåg vad jag har gjort denna veckan så det är lite svårt att sammanfatta.
Vi förlorade i alla fall hockeymatchen, vilket var förväntat. Träningen i onsdags var kul.
Nu i kväll har jag varit på School board meeting. Vet egentligen inte riktigt vad det är men vi var där eftersom de skulle ropa upp våra namn i golflaget. Fick ett litet diplom eller vad man ska kalla det. Efter mötet åkte vi och köpte donuts med golflaget och föräldrar. Nu ska jag göra min engelskläxa och sen försöka sova en timme för kl 11 ska vi åka hemifrån för att se den nya HARRY POTTER 00.01 inatt. Den är 2,5 timmar lång så jag kommer inte få mycket mer är 3 timmars sömn i natt. Hehe får ta igen det imorgon.
.
Jag vet att bilden är spegelvänd, men jag hade inte tid att ta med den vanliga kameran hehe...
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0