I skolan

Återigen på Graphic Design. Jag är i princip klar med mitt andra project och läraren är inte här idag så jag kan inte få hjälp med vad jag kan förbättra. Just nu sitter jag bara och kollar igenom olika bloggar. Borde kanske läsa en av mina två bocker, men jag orkar inte. (Tro inte att skolan är lätt eftersom jag inte gör något här! Detta ar min absolut lättarste lektion och vi har nästan aldrig läxor. Senare idag har jag tex critique på min hemuppgift i Art som jag har behövt jobba med i minst 5 timmar. Sen till engelskan har jag behövt läsa 45 sidor och skriva en sida om handlingen, karaktärer och vad jag tror ska hända senare i boken. Detta är läxor som vi får till att göra två dagar senare. Och plus det måste jag läsa en independent reading book.)
Håller på att frysa ihjäl i denna iskalla skolan!!
.
Nu funderar jag ännu mer på att prov hockey istället. Cheerleadingen har träning varenda dag 6-9 och jag vet inte om jag vill lägga ner så mycket tid på det. Ska nog gå och se hur det är nästa vecka.
.
Ikväll ska jag bara försöka ta det lugnt. För sen på lördag och söndag måste jag göra läxor och plugga...
.
Lilla älskade kissemisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0