No cheerleading

Cheerleading var inte riktigt min grej. Eller tränarna var inte riktigt min grej... Båda var väldigt.. någonting, hittar inte rätt ord, hetsiga. Påminner om någon jag inte vill nämna vid namn. Och jag känner inte för ännu mer stress i mitt liv just nu. Det hade ju varit roligt men 2,5 timmars träning varje dag är inte riktigt vad jag vill. Och när jag inte tycker om tränarna dess utom. (och alla de andra tjejerna var jätteduktiga och kunde splitt och spagat och här kommer jag och kan inte ens nudda golvet när jag står upp..) Aja..
Mary ska maila hockeycoachen så jag kan prova det. Som sagt är det nog mer avslappnat är cheer och det är vad jag vill!
.
Bild från Cedar Point! (En sådan som man köper efter man har åkt karusellen) Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0