red wings hockey game!!

Tjolahopp!
Hockeymatchen var asgrym. Vi trodde att de skulle förlora, men när det var 3 sekunder kvar gjorde de mål och alla stod upp och skrek! Sedan blev det förlängning och Detroit gjorde mål. Wiiieee!! 4 av 5 mal gjordes av svenskar!!
.
Idag hade jag hockeyträning och det gick jättebra. Ska spela matchen imorgon :D Haha får se hur det går..
Sista skoldagen imorgon innan Thanksgiving break :D
.
Joe Louis Arena in Detroit
Zetterberg!
Hela familjen hehe. Men min svenska flagga
Lidströ(o)m!!
De filmade oss och visade i den stora skärmen!! Vi blev SÅÅÅ glada :D
Salamander som vi hittade i trädgården

Kommentarer
Postat av: Alice

HEEEEEEEEEY FRIDA! Skype snart? Jag saknar att prata skanska, och hora skanska, min svenska familj ar inte riktigt skansk. Och jag vill hora aaaalllt! Jag sitter vid en dator pa skolan sa jag har inte de svenska bokstaverna. You know how it is. Hur ar tidsskillnaden jamfort med sverige? Jag ar 8 timmar efter svensk vintertid. Jag saknar dig! hoppas allt gar bra med hockeyn! Puss

2010-11-23 @ 18:28:51
URL: http://aliceaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0