8 veckor

Nu har jag varit här i 8 veckor och en dag. Det känns overkligt. Det känns som jag har hunnit med och upplevt mycket mer än vad man kan hinna med på två månader. Mycket är så annorlunda och det har tagit tid att vänja mig vid allt. Jag har fortfarande mycket kvar att vänja mig vid.
.
Idag i skolan hade två PreCalc test och American Studies test. Matten var lätt men Am var ganska svårt. Även om jag pluggar mycket är språket avancerat och jag vet ju att historia inte är ett av mina bästa ämnen precis... Aja, BETYGEN SPELAR INGEN ROLL.
Annars i skolan hände inget speciellt. Åt pizza och drack chocolate milk till lunch :D I morse när vi åkte till skolan var det frost på rutan! Första morgonen det händer.
.
IT'S FRIDAY!! And tonight is the game Andover vs Lahser! Last Football game.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0