HAley's birthday

Idag fyller Haley år!! Congratzzz to her!!
Så därför fick hon välja vad vi skulle ha till middag och det blev potstickers, vårrullar? Jag vet inte vad det är eller heter på svenska. Sisådär men det var ätligt. Efterrätten var desto godare. Tårta med smaskig amerikansk frosting. Mums!
.
Idag i skolan fick jag i läxa att göra ett omslag till en DVD och skriva en recension av boken jag har läst. Sedan ska jag presentera detta på fredag. Tur att jag inte har andra läxor. I Sverige är jag van vid att veta mer i förväg vad jag har för läxor så jag kan planera bättre. Här får man alla läxor för 2 dagar framöver. Om jag hade vetat innan att jag skulle få denna läxan hade jag kunnat börja igår när jag ändå inte hade något annat. Men men, jag har ju inget annat idag heller så det är okej. Ganska rolig och annorlunda läxa faktiskt. Det är sjukt vad lite läxor jag har denna veckan!
Annars hände inget roligt, eller jo. Det känns som jag misslyckas i Photo. Först funkade inte kameran som jag hade tagit 24 bilder med. Sen blev bilderna alldeles för mörka. Dessutom är de tydligen inte rätt fokuserade. Så nu har jag behövt prova 3 olika negativ. Hoppas det funkar bättre imorgon. Fast jag är inte särskilt oroad eftersom lärare sa att det är okej att misslyckas lite första gången hehe.
.
Idag beställde vi också min Varsity Jacket! Den kommer bli awesome!! :D
.
(problem med att ladda upp bilder så jag laddar upp fler imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0