Min räddnig

Golfen är verkligen min räddning här just nu. Jag vet inte vad jag hade gjort utan den. När jag spelar tänker jag inte så mycket på skolan och jag slappnar av mer. Laget har också underbara tjejer och den bästa coachen man kan tänka sig!
Imorgon är det dags för Regionals. Om vi är bland de 3 bästa kommer vi till States vilket skulle vara suuuperkul. Det tar ca 45 minuter att köra dit (vi ska vara på rangen 7.00) och vi ska handla bagels på vägen så vi ska träffas 5.45 AM på skolan... Måste gå upp ungefär en timme tidigare än det. Jobbigt jobbigt. Och jag har massa läxa. GAAHH. Jag får väl göra det i helgen.
.
Denna veckan har jag mått mycket bättre! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0