Is Minnesota in Wisconsin?

Atlanta var awesome såklart. Över 25 grader och soligt. Att komma tillbaka till ett regnigt och kallt Michigan igår var inte speciellt kul. Dock var det ganska varmt idag så jag överlever.
I Atlanta besökte vi bla World of Coke, Georgia Aquarium, Botanical Garden, Stone mountain mm mm. Hanna kommer hem till helgen så det ska bli kuligt att inte vara ensamt barn i familjen.
.
Mycket händer nu. Biljetter till prom ska köpas denna veckan, har sista YFU-mötet i helgen, musikalen spelas på skolan som jag vill gå och kolla på.
.
Bilder från helgen kommer när jag har dem på datorn...
.
Btw, känner att det här med blogg inte är något för mig. Jag gör det för ER skull. Men om ingen läser är det inte så kul.. Aja, får försöka hålla ut ett tag till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0