Liten skolrapport

Förra terminen gick bra trots sjukt mycket stress. Jag har nog aldrig varit så oroad över skolan som jag var då. Men efter jul tog jag det lugnt och slutade bry mig och det löste sig ändå.
Fick A i alla ämnen utom U.S. History (A-) och Engelska (B). Den engelskan är jag väldigt glad att jag inte har denna terminen.
Hade Graphic Design - Tyckte om ganska mycket och lärde mig mycket om Illustrator.
Art Explorations - Kul att vi provade många olika tekniker. Nöjd med resultaten!
Writing through literacy studies - Läste 6 böcker på en termin och läraren frågade frågor om detaljer i böckerna. Hon kallde det Comprehension quiz - det var med Remembering Details quiz... Läraren var också alltid sur och inte särskilt trevlig. Men det var nog ändå bättre än att skriva en massa.
Photo - Lite jobbigt när jag hade det men lärde mig väldigt mycket om kameran och hur man framkallar film och sedan i darkroom. Faktiskt glad att jag tog den kursen
Aerobics - Ganska lugnt i klassen. Hade mycket workouts från videor. Dock inte lika bra träning som jag trodde det skulle vara men jag hade nog ändå inte orkat det hehe.
Pre-Calc - Massa jobbig matte och väldigt mycket läxor, men ändå glad att jag gjorde det så jag kan lite när jag kommer hem.
U.S. History - En del jobbiga läxor och MASSA extra credits hit och dit. Väldigt stressande!!
.
Nu har jag Adventure English, Sociology, Imaging, Jewelry, Band and Foods.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0