Sjuk, Scholastics, Sadies

(Internet har krånglat så det är därför jag inte har uppdaterat)
.
Var sjuk hela förra veckan. Trodde varje dag att dagen efter skulle vara bättre men i början av veckan blev det bara sämre. På onsdagen kunde jag inte prata (knappt andas) eftersom min hals gjorde så ont så vi åkte till läkaren. Där fick vi reda på att jag hade influensa så det var inte mycket att gör än åka hem och sova. På onsdagen åkte även min värdpappa iväg på resa och det var meningen att jag skulle bo hos en annan tjej, men vi ville inte att de skulle bli smittade. Så jag sov bara hos dom på natten.
Förresten, någon annan från YFU som har märkt att försäkringen  är väldigt krånglig?!
.
På lördagen mådde jag i alla fall så pass bra att jag kunde gå på Scholastics. Det är en utställning där elevers konst finns med. Jag hade en design men som jag hade gjort i Graphic Design och det är inte många som kommer med så jag var väldigt glad.
Var väldigt trött, men kände att jag var ju tvungen att gå!
.
Senare på kvällen var det "Sadies". Det är ungeför som homecoming men det är meningen att det ska vara lite mer informellt/avslappat. + att tjejen frågar killen.
Jag gick med de andra utbytesstudenterna som jag känner väl och vi hade roligt. Som sagt är amerikanska skoldanser minst sagt speciella, men vi hade i alla fall trevligt.
.
Denna veckan händer inte mycket speciellt vad jag vet. Ska ta reda på allt jag missat i skolan...
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0