Tö?

Denna veckan smälte all snö! Hörde folk som sa att det skulle komma mer snö, men jag trodde inte på det. Så kl 3 idag började det snöa som tusan! Vi kan kanske få en Snow Day imorgon! Wohoo.
.
Slutet av denna veckan var ganska "normal"(?).
Åkte till ett ställe med min sociology klass (bättre?) där hemlösa mammor och barn kan bo. Det var faktiskt väldigt intressant och ett lite annorlunda ställe eftersom de var tvungna att jobba m.m. Cool cool.
I fredags gjorde jag ingenting tror jag. Jo juste, vi åkte till IKEA och åt och köpte massa svenskt godis. Mums. Så nu är jag glad.
Igår gjorde jag inte mycket under dagen tror jag. På kvällen var det dags för min sista match i den vanliga serien. Har States kvar om en vecka bara. Var väldigt nära att göra mål igen!!!! Fick en assist till det enda målet vi gjorde dock! Vi borde vunnit den matchen så efteråt var jag besviken.
Några kompisar kom och kollade på matchen eftersom det var den sista och sedan åkte vi hem till oss och spelade xbox och såg på film.
.
Idag jobbade vi i ett sopp kök med kyrkan på förmiddagen. Det var faktiskt kul. Vi gjorde sammanlagt 1600 smörgåsar + soppa och andra saker.
.
Det var allt för mig hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0