Detroit Auto Show 2011

Igår åkte jag och Steve in till Detroit för att titta på bilutställningen. Massa nya fina bilar. Jag är ju inte så superintresserad av bilar precis men det var kul ändå. Tog hem massa broschyrer. I källaren hade de alla nya elbilar som man kunde provåka. Vi åkte "volt" som är en modell av någor mårke som jag inte kommer ihåg. Vi åkte också en polisbil!!! Men den var mer för att visa upp och såg ut ungefär som en golfbil.. Allt som allt var det en trevlig sak att göra.
.
På kvällen spelade jag hockeymatch. Var supernära att göra mål igen!!!! Snart måste det hända. Tränaren berömde mig till och med efter matchen.
.
(tyvärr tog batteriet på min kamera slut så jag kunde inte ta bilder på den nya Porchen eller polisbilen men Steve tog med sin iPhone så jag hopas jag kan få de bilderna snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0