Ice Day?!

Shit pommes. Ingen skola idag! De ringde 15 minuter innan jag skulle stuckit hemifrån(bussarna skulle åkt för länge sedan) och sa att skolan var stängd idag pga isiga vägar. Jag tittade ut genom fönstret och vägarna är IS! (is, is, is, is, bara is. Ca -10°) Har faktiskt inte sett liknade förrut. Det är inte snö som har frusit, utan det är genomskinlig is som har kommit från snön som smälte tror jag. Om det hade varit såhär i Sverige vet jag inte vad vi hade gjort. Det har varit galet hehe...
Så idag blir det chilla. Har inga läxor(sjukt) så jag har inte så mycket att göra.
.
Denna veckan var riktigt härlig. Ledig tisdag, 11 - 2.30 onsdag-torsdag, ledig fredag.
Min tränings-"outfit"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0