Sista YFU-mötet

Igår var det dags för det sista YFU-mötet. Vi snackadeom problemman kunde stöta på när man kommer hem och hur man löser dem. Men vi hade också mycket tid att bara hänga och springa runt haha. De flesta hade tagit med en t-shirt så vi skrev små hälsningar till varandra. Kommer sakna många av dem så det var lite sorgligt att detta kanske var sista gången vi sågs.
Efter mötet hade jag några kompisar hemma här. Vi såg på film och käkade pizza.. muums. (Jag kommer sakna amerikansk pizza!!!!!) Under min tid här har jag blivit ganska nära kompis med en del av utbytesstudenterna. Det går totalt 8 på min skola, 8 på grannskolan, och ungefär lika många på en annan skola som är nära mig. Och jag tror vi har haft mycket gemensamt så vi har helt enkelt kommit bra överens.
.
Här är några bilder från Atlanta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0