Frisk!!

NU ÄR JAG FRISK!! Eller nästan i alla fall… Var och tog blodprov i måndags i Malmö. Jag HATAR blodrov och var skiträdd. När jag har gjort det innan har jag fått bedövning, men icke denna gången. Har också varit nära på att svimma, men det gick ju bra. Som tur är tog de bara ett rör. I alla fall, igår ringde de från vårdcentralen och sa att levervärdena var nästan helt perfekta!! Dock ska jag inte idrotta på ytterligare 3 veckor för säkerhets skull. Man vill ju inte att det ska komma tillbaka… Ganska bra eftersom skolan börjar om 3 veckor och då har jag aerobics varenda dag, tror jag. (Mitt schema är klart men jag kommer inte riktigt ihåg vilken termin de olika ämnena var). Så jag kan betraktas som frisk, fast jag tror jag smittar fortfarande.

.

Idag har jag klarat av några fler punkter på listan. Var och köpte diverse värktabletter, nässpray och plåster som man kan tänkas behöva. Det känns bättre om man använder det man är van vid när det gäller värktabletter. Köpte också godis! När det är extrapris på karamellkungen kan man ju bara inte låta bli! Passade på att köpa lite Marabou och Ahlgrens bilar också. Jag ska bli tjock(are)

.


Kommentarer
Postat av: felicia

Såg att du hade länkat mig, jag länkar dig också nu :) Hur är din värdfamilj förresten? :)

2010-08-19 @ 13:24:04
URL: http://feliciabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0