1a December

1 December idag! Blev såå glad när jag insåg det i morse.
När jag gick upp idag kändes det först som en vanlig tråkig dag. MEN när jag sedan gick ner för att äta frukost, SÅG JAG SNÖ. Japp, snö. Bara lite på marken men ändå. Perfekt på 1 december och allt. Har sedan snöat lite från och till hela dagen men allt har smält tyvärr. Jag hoppas det kommer mer snart!
Perfekt för mig att använda min nya jacka och nya UGGs!.
.
Hade matteprov idag. Jag tror det gick bra men detta kapitlet var riktigt svårt!! Man måste verkligen vara kreativ och tänka om man ska klura ut problemen. Ett problem kan tex vara: 1+cos2x/tanx=secxcscx PROVE! ...klurigt värre hehe. Aja, jag tror ändå det gick ganska bra faktiskt. Men såklart har vi nytt kapitel att göra tills på fredag. Det sägs vara ännu svårare!!
Historian var chill så att säga. Nu har vi börjat med första världskriget vilket är intressant men svårt att kunna allt som har med USA's roll att göra!
.
Hockeyn var som vanligt. Mina nya skridskor är superbra!! Har massor av plats för mina tår vilket jag behöver och gillar.
.
Imorgon kommer Steve hem från en resa och då kommer hans föräldrar och syster samtidigt och hälsar på. Nice nice.
.
I helgen är det fullt program. På fredag ska vi åka skridskor med kyrkan. Lördag blir det först YFU-aktiviteter fram till Lunch. På kvällen har vi hockeymatch. På söndag ska vi till kyrkan och göra någon adventgrej. Vet inte riktigt vad det är men det blir säkert kul. SEN dags att plugga!!
BARA 2 DAGAR KVAR DENNA VECKAN OCH EFTER DET 2 VECKOR TILL LOV!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0