...

Inte mycket har hant de senaste dagarna...
Spelade hockeymatch och det gick bra. Har jag redan skrivit om det?!
Kunde dock inte trana igar eftersom jag har blivit förkyld. Langtar faktiskt efter att spela!
Fick brevet fran YFU som jag skrev till mig sjalv innan jag akte. Det var lite konstigt och det hjälpte faktiskt inte mot hemlängtan etc. Vi fick nog lite for lite information om vad vi skulle skriva, det kunde ha hjälpt mer. Men i alla fall, har kunnat slappna av lite mer denna veckan sa det kanns battre. Ar fortfarande orolig for hur jag ska klara mig nar jag kommer hem dock...
Pa lördag ar det YFU-prty vilket jag ser valdigt mycket fram emot! Hoppas det kommer bli kul.
BARA 6 skoldagar till LOV :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0