Snabbt blandat.

Liten snabb uppdatering.
.
Igår åkte vi skridskor med kyrkan och det kändes mycket lättare att åka utan alla skydd haha. Vi var bara 5 stycken men det var kuligt.
Idag var vi och besökte ett museum med några YFU-studenter. Intressant intressant.
Nu är jag hemma och vilar. Ska sticka till hockeymatch om ca 45 minuter.
.
På senaste tiden har jag kommit på en del roliga saker. Bla att vi svenskar äter ketchup till allt. Här äter de bara ketchup till hot dogs och hamburgare. När jag sa att vi åter makariner, kötbullar och ketchup blev de väldigt förvånade. Så kan det gå.
Kom också på att vi tittat på tecknat på tv på julafton. De tyckte att det var lite underligt att familjen samlas och tittar på tv på julafton. BUT I LOVE IT.
.
(Har lite bilder på kameran som jag inte har hunnit ladda upp än)
FRIDA

Kommentarer
Postat av: Bob and Linda

Wow! Star golfer -- yeah. Great Job. I can't find the pink shorts your MUM wrote about. The hot dog looked like fun. Pretty Christmas tree.



We are so glad you have found a wonderful family. We imagine your time on the East Coast was a great storm. You just keep making the news headlines, right?



Our love and best wishes for the greatest year in MICHIGAN!!!



Linda and Bob

2011-01-02 @ 21:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0