Snow day!!!!

Åhhh detta är vad jag har väntat på: SNOW DAY!! Det betyder ingen skola idag! Om det kommer för mycket snö och oväder på kort tid kan det hända att skolan ställs in. Detta är precis vad som hände inatt! I lördags natt på väg hem från festen regnade det faktiskt, så jag trodde inte att det skulle komma snö på ett tag. Men sen när jag vaknade upp igår var det snö och is på träden och det fortsatte att ösa ner hela dagen. På kvällen satt jag och uppdaterade hemsidan som skulle visa om skolan var stängd hela tiden men ingeting kom upp. Några andra skolor var dock stängda när jag gick och lade mig. Men ungefär halv 5 i natt ko Haley in och skulle stänga av mitt alarm så jag skulle kunna sova vidare. Var dock redan vaken och sedan blev jag så glad så jag kunde inte somna om på ett tag.
Så idag ska jag bara titta på film och mysa tror jag :)
.
Bilder från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0