Varsity Jacket! 2

Bilder på min varsity letter jacket. Tänkte förklara lite om jag inte redan har gjort det. Det viktiga på jackan är bokstaven. Den får man när man har spelat en säsong i ett varsity(det finns junior varsity och varsity där varsity är det bästa) skollag. Sen kan man skriva olika saker på jackan och sätta på olika symboler och broderier. Har tex sett att några av hockeyspelarna sätter en stor inbroderad hockeyspelare på ryggen. Sen kan man skriva olika saker och sätta olika saker på framsidan också. Jag har ju bara spelat golf än så länge så det är det enda jag har på min. Efter hockeysäsongen ska jag antagligen sätta på något som har med hockey att göra. Vet bara inte var hehe.
Färgen, bokstaven och symbolen jag har på ryggen beror på vilken skola man går på.
Min skolas färger är marinblått och vitt så jackan är de färgerna. Grannskolan har tex svart och gult. 
Min bokstav är B eftersom jag går på Bloomfield Hills Andover High School.
Symbolen på ryggen är en baron eftersom vi är Andover Barons. Grannskolan är Lahser Knights.
Tänkte det var kul att sätta en amerikansk flagg på framsidan. Och mitt namn såklart.
11 = Year of graduation. Det lilla "v:et" betyder hur många år man har spelat i ett varsity lag. För min del är det ju bara ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0