WINTER BREAK!

Lite dåligt uppdatering här ja...
I onsdags var väl allt som vanligt i skolan tror jag. Hehe jag har dåligt minne. Efter skolan hade jag hockeyträning och vi var bara 9 stycken! På kvällen var det konsert på skolan med alla skolans band(2 st tror jag), orkestrar(2 tror jag)  och körer(4) <-- orsaken till att inte så många var på träningen(bilder kommer när jag har de på datorn). Konserten var jättebra!! Den kallas Collage Consert eftersom de spelar som ett kollage, inga pauser för applåder mellan de olika delarna som spelas. Synd bara att Haley är sjuk och inte kan spela eller sjunga. Jag hoppas verkligen att jag kan få spela i något band eller orkester nästa termin, det verkar faktiskt kul. Konserten gjorde dock att jag inte kom hem från skolan förrän typ 11 och då somnade jag som en stock. På natten vaknade jag vid strax innan 2 och mådde inte alls bra. Gick in på toan och la mig på golvet och efter en stund kom hela middagen upp. Sen blev natten som den blev och jag sov i princip hela torsdagen. Idag (fredag) mådde jag lite bättre men hade ingen energi alls under dagen. Hade inte ätit något på 1,5 dygn men var ändå inte hungrig. Har dock börjat må bättre under kvällen. Hoppas att det bara var en 1,5 dagars influensa och att jag mår bra imorgon!
Så jag gick bara i skolan 1 dag denna veckan, bra start på jullovet hehe. MEN NU ÄR DET LOOOOOV!!
Imorgon blir det något med YFU och sen får jag se vad som händer denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0