YFU christmas party

I tordags kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde. Tog det nog bara lugnt och gjorde läxor. Och ja, ju tittade på en gammal Rudolf med röda mulen-film ;)
I fredags efter skolan åkte vi till IKEA för att äta av det svenska julbordet. Det var faktiskt likt det svenska julbordet vi äter hemma, bara lite mindre hemmalagat. 
I lördags var det dags för YFUs Christmas party in Oxford. Men först under dagen åkte vi och handlade en krans att hänga ovanför dörren och sen köpte jag och Eshly en "white elephant" gift. Det är en present som ska vara bara rolig eller konstig. Jag köpte finger print art.
Vi var ett gäng som åkte dit tillsammans och på festen var vi sedan sammanlagt ungefär 40 st + vissa föräldrar. Festen var jättekul och jag fick chans att prata lite mer mer några och lära känna dem bättre.
Idag har jag först varit i kyrkan med Mary. Det har snöat väldigt mycket! Sedan har jag bara gjort ingenting,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0