En månad

Hej! Idag är det en månad tills jag sticker! EN MÅNAD! Jag kan inte fatta det. Har redan börjat få lite panik. Vad ska jag packa?!? Usch vad det inte kommer bli kul att säga hejdå... Men aja, det är bara ett år. Det kommer gå alldeles för snabbt, det vet jag.

Idag åkte Alice. Låg vaken igårkväll och funderade. Det känns inte som jag kommer hinna fixa allt tills jag ska sticka. PANIK.
Jag hoppas i alla fall såklart att hon kommer få ett underbart år, och det är jag säker på att hon får. Lycka till Alice!
Btw! Körtelfebern nästan borta men jag är fortfarande väldigt trött!

Alice hejar på Sverige!
Alice som visar upp hur hon tror att värdpappan kommer se ut i sin fina present :)

Kommentarer
Postat av: My

Jag åker på söndag om 2 veckor alltså den 8 :) Men jag tror nog inte riktigt att jag har insett att jag ska åka då. Jag har itne blivit nervös och jag har absolut inte börjat tänka på vad jag ska pressa ner i en liten väska på 23 kg för att få plats med allt nödvändigt xD Det kommer nog sluta med att jag fixar allt sista dagen :P ^^ Men men det får bli som det blir ;) krya på dig Kramkram /My

2010-07-26 @ 21:32:11
URL: http://myusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0