97.5 %

FICK 97,5 % på mitt historieprov :D :D Trodde aldrig i mitt liv att det skulle hända. Jag blev ssåååå glad!!! Matteprovet var okej, men jag tror inte jag får lika bra som historian. Matten är väldigt olik mot i Sverige. Jag är van vid att få några G, några VG och några MVG-uppgifter. Här är allt G(/VG). Det är i princip bara att man ska kunna hur man gör allt. Men det är faktiskt svårt eftersom det är väldigt mycket man måste lära sig och kunna utantill. Inga formelsamlingar här inte. Måste bl a kunna ALLT som finns i Unitcircle (enhetscirkeln?) och en massa annat. Men just nu har jag A så jag kan ta det lugnt.
.
I fredags kväll gick jag med några av golftjejerna och coach Barrett och såg skolans musikal. Det var väldigt bra! Synd bara att huvudrollen hade skadat foten så hon knappt kunde gå. Och väldigt synd att Haley är sjuk så hon inte kan vara med över huvud taget.
.
Idag har jag bara tagit det lugnt och fixat några ärenden. Köpte bl a en låda att samla papper och minnen i. Känns som en rolig idé tycker jag.
.
Denna veckan har jag bara varit glad så tiden har gått supersnabbt. Bara 1,5 vecka kvar i skolan innan thanks giving :D

Kommentarer
Postat av: Carl Lindblom

Det var ju jäkligt starkt jobbat Ms.Appelros!

2010-11-14 @ 22:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0