Fler bilder från helgen :)

..och imorgon är jag ledig :D
.

Kommentarer
Postat av: Max Sjöström

2010-11-02 @ 17:28:38
Postat av: Max Sjöström

Hej hej! Gud vad spännande. Du måste ha det skitskoj. Jag heter Max och jag var på Cranbrook Kingswood förra året, och spelade ett antal sporter mot Andover. Och om du inte lirat mot Cranbrook ännu så kommer du säkerligen göra det förr eller senare. Själv hade jag några hårda bataljer mot dem på 4x400 i track i våras. Aja, hoppas du har det grymt och se till att få hård kross mot CK. ;) Om du vill kan du ju ta dig en titt på min blogg från förra året och se hur jag hade det.



Best Wishes!

/Max

2010-11-02 @ 17:39:23
URL: http://maxxarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0