Hockey

Hockeyträningen igår var kul! Det gick väl sådär, jag kan i alla fall åka skridskor men det är svårt med klubban och pucken. Men jag ska nog fortsätta och hoppas jag kan bli bättre under säsongen.
.
Imorgon är det FREDAG :D Har dock två prov :( Matte och US history. Matten kommer nog gå bra, jag är mer orolig för historian. Det är helt enkelt inte ett av mina starka ämnen. Fick förresten min First quarter report igår och såg att jag har A eller A-(A- i US history!!!!) i alla ämnen utom engelska där jag har B-. Den lektionen är väääldigt jobbig dock och även de amerikanska eleverna tycker inte om den alls. Just nu läser jag bok nr. 4 och 5 samtidigt efter bara 2 månader i skolan! JOBBIGT. Men men, jag behöver inte ha bättre än C och det försöker jag intala mig själv. Känns som jag skriver det i varenda inlägg hehe.
Imorgon kväll ska vi gå och se skolans musikal med några golftjejer och Coach Barrett! Ska bli kuuuligt :)
Nu är jag så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Och ni i Sverige sover redan... God natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0