Swedish Christmas Fair

Hej hopp. Igår i skolan gjorde jag i princip ingenting. Första gången jag gör ingenting under alla mina odd classes och allt på samma dag?! Ojoj. I GraphicDesign hade jag inte bilder som jag behöver, I Art Explorations är jag klar med mitt project, i engelska var läraren borta så vi fick datorer att jobba med (och såklart satt alla med facebook eller chatt), i photo blev jag klar när det var 15 min kvar. I alla utom engelska är jag i ett rum med 30 macs = NICE. I alla fall skön dag.
Efter skolan chillade jag lite och åkte sen och köpte jeans och kollade efter vinterjacka. Såg en som jag tyckte om men de hade inte rätt färg så jag beställde den från internet idag :D Väldigt fin och kostade inte en förmögenhet men är förhoppningsvis tillräckligt varm.
Idag var i på en Swedish Christmas Fair under förmiddagen. Där sålde de svenska julsaker, mat mm. Köpte massa godis, bröd och gräddbollar :D De hade också ett luciatåg så det var kul att jag kunde sångerna. Det kändes jättekonstigt att träffa folk som pratade svenska. Många hade flyttat hit från  Sverige och var med i en svenskförening som anordnar möten och tillställningar som denna. Det var faktiskt väldigt kul.
Efter det har jag chilledillat och gjort läxor.
Ikväll är det vår första hemma match. Vet inte hur bra det andra laget är men vårt lag är väldigt dåligt så det kommer nog inte gå så bra hehe.
Imorgon ska jag gå och se Detroit Red Wings spela :D
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0