Thanksgiving!

Igår var det så Thanksgiving. Mycket trevligt enligt min åsikt. En annan familj kom hit och åt middag med oss och även Haleys och Hannas kusin. Vi åt såklart turkey till huvudrätt och sedan pumpapaj och chokladpaj till efterrätt, muuummss! Efter maten såg vi "John Tucker must die" vilket var .. intressant.. att se med 3 tonårskillar hehe. Vi spelade också Cranium med föräldrarna vilket var kul.
.
Idag har vi varit på Henry Ford museet som ligger på väg in till Detroit, men jag berättar mer om det imorgon.
.
Har fått mitt kameraobjektiv (I keep writing 'lins', because it's 'lens' in English!! Gaahhh) men inte jackan. VILL FÅ DEN. Det är kaaalllt! Det snöade lite igår och även idag. Men det var väldigt lite. Hoppas det kommer mer! Det kan ju lika gärna vara snö om det ska vara kallt tycker jag :)
.
Idag köpte vi julgran som vi ska pynta imorgon. Wiiieee
.

Kommentarer
Postat av: Linda Gwyn

What a beautiful American family you have! Sounds like a simply perfect situation. Our thanks and best to all of them.



Have a great year together that will then last a lifetime. Our best, Linda and Bob Gwyn

2011-01-02 @ 21:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0