Half day!

Idag gick vi bara halva dagen i skolan :D började 7.25 och slutade 11. Efter skolan åkte jag hem och vilade lite - är helt slut efter skolan. Sedan åkte jag Mary och Haley och åt lunch på California Pizza Kitchen. Det serverar inte bara pizza så jag åt pasta. Kl 3 stack jag och några golftjejer till Dairy Queen för att träffa coach Barrett för en liten reunion. Jag älskar Dairy Queen och det var kul att träffa Barrett igen. Om två veckor ska vi alla gå och se skolans musikal tillsammans.
.
På kvällen lagade jag pasta till familjen. Lagade vad vi kallar "pastamannens recept" vilket är supersmaskigt men det blev inte riktigt som hemma eftersom sour cream här är lite annorlunda är vår creme fraiche. Mary och Steve fick i sista stund ett erbjudande att gå på någon musikal så jag och Haley var hemma själva och då bakar vi cookie dough såklart :D Det har liksom blivit vår grej. Haley har varit borta mycket från skolan eftersom hennes allergi gör att hon mår jättedåligt, men idag var hon mycket bättre! :) hoppas det håller i sig så vi kan åka till Cedar Point imorgon och gå trick or treating på söndag.
.
Haha denna veckan började vi på ett enormt pussel. Hoppas vi blir klara innan jul...
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0