Måndagen den 18 Oktober

Inget speciellt har hänt idag tror jag. Läraren var borta under mattelektionen så vi gjorde inte speciellt mycket.
.
Efter skolan idag hade jag ingen golfträning så det kändes som jag hade väldigt mycket tid. Och då hamnar jag självklar framför datorn. Men det var väldigt trevligt att snacka lite med kompisar i Sverige. Behövde lite uppdatering :)
Som vanligt hade jag en hel del läxor så det gjorde jag också. Ena engelskboken är utläst nu så det är vääligt skönt! Photo-test imorgon vilket jag tror blir ganska enkelt. Vi har redan fått frågorna så det är bara att plugga på det...
.
Planerna denna veckan är Golf Banquet imorgon och på torsdag åker resten av familjen till Atlanta för att delta i 3-Day. Det är en slags insamling för bröstcancer. Så jag ska bo hos min area rep Katie torsdag-söndag. Hon har en dotter som är lika gammal som jag så det blir nog kul.
.
Här är en bild från Ann Arbor igår. Den andra bilden är Savvys Halloween kostym. Det kommer bli sjukt kul haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0