Söndagen den 24 oktober

Denna helgen bor jag som sagt hos min area representative Katie. Kul kul med lite omväxling, men det känns lite konstigt eftersom jag precis har kommit in i en familj och sen flyttar jag till en annan i 4 dagar. Men igår sov jag hos Elana, en av golftjejerna. Vi åkte till ett halloweenställe på kvällen där de delade ut godis. Senare på kvällen tittade vi bara på tv och snackade. Vi ska nog åka till en mall imorgon :)
.
Idag har jag bara en slappedag och jag ska försöka göra läxor! Inte så kul, men det måste ju göras...
För en stund sen började deras toalett läcka ner till första våningen så nu kan jag inte koncentrerar mig på några läxor haha. Hoppas det slutat snart...
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0