Thursday September 30th

HOLA!
Idag var en av de bästa dagarna hittills i staterna. Mår super idag! Vi vann golfen som var en tävling mellan 8 lag. Laget som kom 2 var de vi mötte igår. De har två riktigt bra spelare men resten är dåliga. Det jobbiga med de dåliga spelarna är att de fuskar hela tiden. De slår så många slag att de tror att de kan fuska utan att vi märker det, men icke. Så fort man nämner att man tror att de hade något annat ångrar de sig.. Det spelar i alla fall inte så stor roll för vi äärrr bääääst!!!
.
Denna veckan har varit okej. Hade History test idag vilket gick okej. Frågorna var skrivna med svåra ord som jag inte förstod alltid, men jag tror det gick hyfsat bra. Hoppas hon förstår annars.
.
Denna veckan är pizza vecka för mig har det visat sig. Köpte en pizza slice i skolan en dag eftersom jag var jättehungrig och hade bara en yoghurt med mig. En dag beställde vi hem pizza till middag eftersom både Mary och Steve var borta. I onsdags fick alla nya elever på skolan gratis pizza till lunch. Ikväll efter golfen käkde vi pizza. Och imorgon får jag gratis pizza till lunch eftersom jag tydligen van någon utlottning:D But I love pizza so I'm happy!
.
Aerobics idag var riktigt härligt. Klassen började 8.00 och vi gick en runda på 3 miles på en timme. Vädret var superfint och det var ett sånt där mysigt morgondis ute. Hade varit perfekt att ta mina biler till Photo där. (Enda negativa var att jag fick skoskav som vanligt...)
.
Imorgon efter skolan ska vi antagligen sticka och köpa fotopapper som jag behöver och om det är fint väder ska jag börja fota :D Ska bli riktigt kul att fota med manuell film kamera för första gången!
.
Random:
Jag har blivit förkyld och har svårt att andas. Är dock glad att jag tog med mig nässpray hit.
Vädret idag var super och jag spelade golf i shorts och t-shirt till klockan 7 utan att frysa. (jag fryser alltid)
Imorgon är det home coming game och efter det ska jag nog på sleep over med några andra utbytesstudenter
På lördag är det home coming dance och jag har en date!
Jag är trött och ska duscha och sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0