Ännu mer golf!

Golfen idag gick superbra!! Fick bästa scoren i laget och vi vann mot ett annat team som också är obesegrat liksom vi. Imorgon får vi gå från skolan 10.30 för att åka ungefär en timme och spela 18 hål. Det är någon slags liga, men jag vet inte riktigt. Vi ska också spela en träningsrunda på söndag som är träning inför regionals. Om vi spelar bra i regionals kommer vi till State finals vilket är coaches dröm. Hoppas verkligen vi klarar det!!
.
Skolan är hetsig och jobbig. Får massa läxor och test hela tiden. Imorgon har jag American Studies test som jag måste göra under (skrev först during men tog bort det..) seminar. Jobbigt.
Nästa vecka har jag matteprov och photo test. Det tar aldrig slut.
.
Golfer Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0