Sista lediga dagen

(Detta inlägget skulle kommit för 7 timmar sedan men internetet fungerade inte)
.
Idag är sista dagen innan skolan börjar. Jag tror jag måste vara på skolan 7.30 för att gå rundvandring med de andra utbytesstudenterna, men förhoppningsvis börjar jag senare i alla fall några dagar.
Så idag har jag njutit av ledigheten. Var och köpte jeans och smink med Mary. Levi's jeans kostar runt 300 kr här!! Amazing. Efter det har jag bara chillat och ätit hamburgare och majs till kvällsmat. Nu ska jag försöka förbereda mig lite inför imorgon och ta fram papper som jag behöver. Ska också försöka komma ihåg att  maila golf coachen och kolla vilken tid jag har lunch.
.
Förresten, förra veckan blev en man skjuten i Detroit med 5 skott när han körde bil. Han dog och bilen körde rakt in i en affär som familjens vänner äger. Mycket blev förstört. Visst låter det kul?!
.
Och en annan sak, om Mary inte hade valt mig hade jag kommit till no where Indiana. En familj där ville ha mig om inte Mary ville det.
.
Och en tredje sak. YFU kommer erbjuda ungefär 3 resor under året. En helg till Chicago, en vecka på västkusten och en vecka i NY, DC och Philadelphia. Har ju varit två gånger på västkusten och min  area rep sa att den resan inte brukar vara lika rolig som östkusten och med tanke på att de kostar en del blir det nog bara östkusten för min del. Har ju alltid velat åka till New York!! :D Vet inte hur jag gör med Chicago, men familjen planerar att åka dit så det blir nog med familjen i så fall. Och vi ska nog åka till Toronto också :D
.
Här har ni mig i min nya tröja i mitt rum. Har satt upp en svensk flagga :)

Kommentarer
Postat av: kossan

har itne du redan en sån tröja :O eller den kanske är limegrön eller nåt sånt

2010-09-07 @ 22:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0