Pistons!!

Hejhopp,
Nu är det LOOOOOVV!!!! WOHO
Slutade 11 idag och det var typ ingen i skolan. Alla seniors sket i skolan så det var inte mycket folk i mina klasser idag.
Efter skolan stack vi och hämtade min hockeytröja. Se bild. Den är hur fin som helst. Jag köpte en storlek som kommer passa om jag vill använda den när jag spelar.
Nu ikväll ska jag åka och titta på Detroit Pistons igen. Steve har fått biljetter genom jobbet så det är ganska bra biljetter tror jag. Ska dit med min kära väninna Laura från Danmark.
Imorgon åker jag till östkusten. Ska besöka New York City, DC  och Philadelphia! Ska bli himlans kul. Det är en bussresa med massa andra utbytesstudenter och de säger att resorna de ordnar är jättebra! Får hoppas att det stämmer. Det blir 2 dagar i DC, 1 i Philli, och 3 i NYC. Tar inte med datorn så det blir nog en jääättteelång uppdatering någon gång efter den 9e.
Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0